سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حالت سنی و اعمال گواهی تحصیلی در ششمی \آزمون استخدامی\

از_تسنیم_بپرسید؛ 

حالت سنی و اعمال گواهی تحصیلی در ششمی "آزمون استخدامی" چند از مخاطبان خبرگزاری تسنیم، در بخش #از_تسنیم_بپرسیدید، این سؤال را مطرح کرده‌اند که آیا می‌توان با سند کارشناسی ارشد برای رشته‌ای که در آزمون استخدامی با عنوان سند کارشناسی مطرح شده است، کمپانی کنند . 

05 

بهمن 1397 - 13:47 اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرها #از_تسنیم_بپرسید؛ 

موقعیت سنی و اعمال سند تحصیلی در ششمین "آزمون استخدامی" به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ کمپانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و سوالهای دارای ارتباط با آن از سوی مخاطبان این خبرگزاری در بخش #از_ تسنیم_ بپرسید مطرح گردیده است، در همین رابطه چند از مخاطبان این پرسش را مطرح کرده‌اند " درصورتی که شخصی گواهی کارشناسی ارشد داشته باشد آیا میتواند با مدرک کارشناسی برای امتحان استخدامی دستگاه‌های اجرایی 97 کمپانی کند؟ یعنی یک شغل محل کارشناسی پژوهشگری میخواهد در حالی که ما سند کارشناسی پژوهشگری و کارشناسی ارشد جامعه شناسی داریم" . 

مرجع اخبار رسمی

در 

پاسخ به این پرسش مخاطبان تسنیم باید گفت: 

ثبت‌نام ششمی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی مرزو بوم از امروز یک شنبه 30 دی ماه آغاز و تا نقطه نهایی روز سه شنبه 9 بهمن 97 ادامه خواهد داشت . 

 

داوطلبان برای ثبت‌نام باید به تارنما مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی WWW .hrtc .ir مراجعه کنند؛ داوطلبان بایستی بدانند مدت دوران تعین گردیده برای ثبت‌نام تمدید نمیشود . 

 

در این امتحان 20 دستگاه اجرایی مشتمل بر سازمان کارها زمین ها کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، مجله قانونی کشور، اداره امور مالیاتی کشور، اداره بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تصویب اسناد و املاک کشور، اداره جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محفظه زیست، اداره خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، کمپانی مهندسی آب و فاضلاب کشور(مادر تخصصی)، راس اورژانس تهران، وزارت تعاون، فعالیت و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و تمدن و موعظه اسلامی و وزارت ورزش و جوان ها مبادرت به جذب نیرو می نمایند . 

 

در همین ارتباط سید عزیز آشنا؛ معاون آموزشی جهاد دانشگاهی به تسنیم گفت:‌ در‌صورتی‌که داوطلبی با یک مدرک تحصیلی فراتر به تیتر نمونه کارشناسی ارشد برای رشته‌ای داوطلب شود که با مدرک کارشناسی قبول دارد، به شرط این که گواهی کارشناسی‌اش دارای ربط باشد، میتواند شرکت نماید البته در فیس قبول و استخدام گواهی کارشناسی برای او اعمال می گردد و دیگر سند کارشناسی ارشد پذیرفته نیست . 

 

همینطور شرط سنی کمپانی در ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به‌این شرح است: داشتن دست کم 20 سال تمام و حداکثر 25 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم، حداکثر 30 سال برای دارندگان گواهی تخصیلی فوق دیپلم، حداکثر 35 سال برای دارندگان سند تحصیلی لیسانس، حداکثر 40 سال برای دارندگان مردک تحصیلی فوق مدرک لیسانس و حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک تحصیلی دکترا .