سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آقای روحانی!چرا عربستان؟

آقای 

روحانی!چرا عربستان؟ 

تیم تحلیلی پایشگر-رها دربند: در خبر‌ها به نقل از رئیس جمهوری آمده بود که جمهوری اسلامی ایران حاضر می باشد از مردم ایالات متحده عربی در پیش‌روی زیاده خواهی های بیگانگان حمایت نماید . 

مرجع اخبار رسمی

حسن 

شیخ که متاسفانه در دوره دوم دولت دور اندیشی و امید مردم را با سیاست های نادرست اقتصادی و سیاسی خود در گودی های عمیق مشکل ها گرفتار کرده، چند روز گذشته در سخنانی ضمن محکوم کردن اقدامات دولت امریکا در تحریم های ظالمانه برعلیه ایران، به حالت و مناسبات جمهوری اسلامی با عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: ما حاضر هستیم از ملت عربستان در پیش‌روی زیاده خواهی های بیگانگان به خصوص امریکا حمایت کنیم! 

در این‌که کمک به کشورهای همسایه جز لاینفک سیاست های بشر صمیمانه کشورمان محسوب می شود، شکی نیست، البته به عهد و پیمان مشهور چراغی که به منزل رواست، به مسجد حرام می‌باشد . حتما گفته رئیس جمهوری کشورمان قابل نفد نیست، البته زمانی به این اظهار لحاظ بایستی عکس العمل نشان بخشید که در تقابل با مردم جامعه باشد . 

 

جناب آقای شیخ و سایر دولتمردان به خوبی می دانند که مشکل ها عدیده اقتصادی کمر مردمان به ویژه قشرها محروم را له کرده و گذران معاش را برایشان زیاد مشقت بار کرده می باشد با این توصیف در‌صورتی‌که کلام از حمایت و پشتیبانی باشد باید اولیه مردمان سرزمین خودمان را در نظر بگیریم بعد سایر ملت های عالم . 

اگر دولت بودجه یا پول دپوی شده قابل توجهی دارد، آغاز موظف است برای همین مردمی که به روضه خوان رای دادند، هزینه نماید تا مشکل‌ها آنان برطرف شود،و آن‌گاه آن را در جاهای دیگر خرج کند 

به طبع حمایت از مردم ایالات متحده عربی با کلام و شعار قابلیت و امکان پذیر نیست و بایستی بودجه لازمی برایش در نظر گرفته شود، اما چرا این میزان دارایی و پول نباید عاید مردم محروم همین جامعه شود .مگر 

آنان دولت را در طاقت فرسا ترین شرایط حمایت نکردند؟ به این ترتیب در قوانینی که ایالات متحده عربی با سیاست های تهاجمی خود ملت کشور‌ایران را با مشکل ها بزرگی روبرو کرده است، به چه دلیل بایستی برای عرب ها دل سوزاند، آقای روحانی! 

خواهش می کنیم دولتمردان در این حالت دشوار و پرتلاطم اقتصادی بیش از هر چیزی به تاءمل رفع مشکل ها اقتصادی مردمان باشند، بعد برای سایرافراد تصمیم گیری نمایند .