سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبارآیا سیستم عامل فوژیا جانشین اندروید خواهد شد؟

کالاسودا- به تازگی خبرهای جالبی در موضوع شرکت گوگل و سیستم دلیل اندروید منتشر شده که نشان می دهد به زودی سیستم ادله فوژیا جانشین اندروید خواهد شد . این زمینه می تواند خبری هیجان انگیز باشد . 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

سیستم 

استدلال فوژیا ؛ تازه و جذاب گوگل هم حالا روی یک سیستم عامل در هم اکنون تست میباشد که احتمال مضاعف تا پنج سال آتی جایگزین اندروید خواهد شد . این غول تکنولوژی به حیث می برسد که به سیستم عاملی نو تامل می کند که نام آن را فوژیا در حیث گرفته هست . اگر غلط نگوییم دو سالی می شود که حدود 100 مهندس شرکت گوگل روی این پروژه عمل می کنند . بر خلاف اندروید که تنها برای گوشی ها و تبلت های لمسی مسئله استعمال قرار می گرفت این سیستم دلیل بر پایه هوش تصنعی و مصنوعی و سیستم تشخیص صوت ساخته خواهد شد . 

 

اضافه 

شدن این سیستم عامل به اسپیکرهای هوشمند گزارش ها حاکی از آن می‌باشد که این سیستم به سبکی پباده سازی خواهد شد که بتواند با هر سیستم تشخیص صوت و هوش تصنعی و مصنوعی عمل کند و هر دستگاهی بتواند از آن استعمال نماید . می توانیم از همین هم اکنون بگوییم که در آینده می بایست شاهد سنسورهایی مجهز به سیستم برهان فوژیا باشیم . مهندسین اعلام کرده اند که برای استارت عمل این سیستم دلیل شاید در اسپیکرهای هوشمند به کار گیری خواهد شد و بعد از آن از سه سال به سیستم های بزرگتر نظیر لپ تاپ بیشتر می شود . 

 

انگیزه 

مهم این سیستم عامل هر چند هنوز رابط کاربری خاصی برای فوژیا در نظر گرفته نشده هست و تا به امروز طرح های بتا زیادی برای این سیستم برهان به بازار عرضه شده می باشد . البته گفته گردیده این سیستم استدلال مناسب ورقه نمایش های یکسری منظوره نیز خواهد بود . هدف اصلی سیستم ادله فوژیا این است که به تمام وسایل مثل تلویزیون ، خود و حتی سردخانه یخچال بیشتر شود . 

 

گفته شده که ساختار و اساس اولیه این سیستم ادله با اندروید تفاوت بخش اعظمی خواهد داشت . سیستم استدلال اندروید بر شالوده لینوکس بنا شده البته فوژیا قرار است بر اساس یک میکروکرنال به نام Zircon ساخته شود . احتمال دارد این مورد در نگاه اول تعجب آور به لحاظ برسد اما قطعا این سرویس کیفیت شایسته ترین خواهد داشت .سیستم 

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

های جذاب این سیستم عامل فوژیا همینطور می تواند برای گوگل جان تازه ای باشد و برنامه های این سیستم شکل و رنگ نو ای به خویش گیرد . برای مثال گوگل دیگر می تواند به روزرسانی های مالامال چندین برای دستگاه های خویش ارائه کند . ممکن است این مسئله برای کاربران دیدنی باشد اما این سیستم عامل می تواند جانشین به حقی برای اندروید باشد .